HTML

Motoros egér

menyi 2009.11.21. 18:36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Házi egér (Mus musculus): 8-10 cm hosszú, sárgásszürkés-fekete, farka testhosszával megegyező, kicsiny szőrös állat, mely nagyon aranyos, de nem egy házban! Tegnap bentem a garázsba, hogy téli álmát alvó motoromat kicsit beindítsam. Teljes logisztikai tudásomat felhasználva kivittem a házból az akkumulátort a csavarhúzót és az indító kulcsot. A motor oldaltámaszon pihen , mivel nincs motor emelőnk ( ugye tombol a recesszió ), ezért az aksi behelyezése után egyenesbe állítottam a motort és így indítottam be (állítólag így egyből felveszi az olajat az olajpumpa és gyorsabban eljuttatja a kritikus kenési pontokhoz). A beintítás után visszatámasztottam az oldaltámaszra, hagytam hogy hagy melegedjen be. Ezen művelet után egy aranyos barna szempár nézett vissza rám a kormánycsutkáról, amit egy hangos felhördüléssel konstatáltam. Az édes szempár tulajdonosa egy közönséges házi egér volt. A kiáltásomat követve egy kis rémületet vettem észre az arcán, a mosolya nem volt őszinte, mint ahogy az enyém sem. Rágcsáló barátunk valószínűleg megijedhetett és szaporán távozni készült, pedig szerettem volna még élvezni a társoságát, legalább addig, amíg meg nem fogom és oda nem adom a madárpóknak... De ő hajthatatlan volt és köszönés nélkül, bunkó módon eliszkolt. Lemászott a vázra, onnan pókembert megyszégyenítő módon leugrott az első sárvédőre, majd a kerékre, végül a földön landolt és eltünt a garázsban, ahol igen nagy mennyiségű szemét található ( így nem volt nehéz elbújnia ). A történtek után egér ragasztókat helyeztem ki, biztosan ismeri mindenki, egy kartonlapra kell kenni és a beragasztózott felületre egy egerek által kedvelt élelmet kell helyezni ( én a kolbász mellett döntöttem ).

Már a múltkor feltűnt, hogy nem megy a bal oldali hátsó index, amit egy két éves motornál furcsáltam, de mivel úgyis ledesekre akartam lecserélni őket tavasszal a 12000-es szervíz alkalmával így nem tulajdonítottam túl nagy jelentőséget neki. Mondjuk a múltheti ülés próbánál is feltűnt egy-két egérürülék, amit nem értettem mi módon kerültek a ponyva alá. Az ülés próbára azért volt szükség, mert sikerült egy kétrészes bőrruhát beszereznem nagyon jó áron, és így néztem meg, hogy egyálltalán fel tudok-e szállni a motorra.

Szóval ez a nagy büdös helyzet a Dél-Alföld szívében. A motort sajnos nem tudom a lakásban tárolni, mivel nem férne el seholsem, illetve lenne helye, de vagy útban lenne, vagy nem lehet a kiszemelt helyiségbe betolni, mivel az ajtó olyan szerencsétlenül van kialakítva, hogy nem tudok vele befordulni. Mindenesetre remélem hogy a madárpók eleségek kidöglenek.

Címkék: motor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://menyi.blog.hu/api/trackback/id/tr781542270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása